Herhalingscursus reanimatievaardigheden

De Hartstichting adviseert om jaarlijks een herhalingscursus te volgen om zo de reanimatievaardigheden en kennis op peil te houden. De herhalingsles bestaat vooral uit het opnieuw oefenen van de reanimatievaardigheden. Samen met andere cursisten oefent u alle reanimatiestappen op oefenpoppen en leert u een AED aansluiten en bedienen. U krijgt les van een erkend instructeur van de Nederlandse Reanimatie Raad (NRR).

Bij het beademen maken we gebruik van beademingsmaskers.

Aandachtspunten bij opgave:

• Geef een uniek en persoonsgebonden e-mailadres op.
  • Voor ieder persoon dient een apart formulier te worden ingevuld
  • Leden van de EHBO vereniging Eelde -Paterswolde betalen de cursus aan het begin van het seizoen, en hebben een kortingscode ontvangen (indien je deze code niet meer hebt, stuur dan een mail naar reanimatie@ehbo-eelde.nl)
  • Na aanmelding ontvangt u een bevestiging op het door u opgegeven mail adres, alleen als u deze bevestiging ontvangen heeft is uw aanmelding definitief.
  • Enkele weken vóór de cursus worden uw gegevens doorgestuurd naar de ERC (European Resuscitation Council). https://www.erc.edu/
  • Na de cursus ontvangt u van ERC een link waarmee u uw certificaat kunt downloaden.
  • U kunt aangeven of u een beademingsmasker wilt bestellen. (kostprijs €9,00)
  • Tot twee weken voor aanvang van de cursus kunt u kosteloos annuleren.

LET OP: ONDERSTE DATUM IS WEGGEVALLEN, VIA DE KNOP [MELD AAN], KIES JE VOOR 29 MEI 2024; LINKS IS 19:00u RECHTS IS 20:30u

22 april 2024 om 19:00 uur

22 april 2024 om 20:30 uur